צפו: פצע הלחץ החל להירפא כבר לאחר שבוע

גבר מבוגר - אילוסטרציה
5/5 - (1 vote)

בפגישות הייעוץ שאנחנו עורכים עם פציינטים הסובלים מפציעות שונות, לרבות פצעי לחץ וסיבוכי סוכרת, אנחנו נשאלים לא פעם אם צפי הזמנים שלנו לתחילת ריפוי הפצעים, אינו קצר מדי. כידוע, אנו ב-WoundCare, קבענו פרק זמן של עד חודש וחצי (כשישה שבועות) כיעד להופעת סימני ריפוי ראשונים בפצע לכל הפחות. אם סימני ריפוי אלו אינם נראים בחלוף שישה שבועות, המטופל רשאי לקבל את כספו בחזרה.

הביטחון שלנו לנקוב בפרק זמן שכזה, נובע מהניסיון הרב ומהיעילות הרבה שיש לטיפול הייחודי שלנו – אחרת, לא הייתה לנו אפשרות להתחייב לפרק זמן קצר שכזה. יתרה מזאת – לרוב, רואים סימני ריפוי ראשונים כבר לאחר פרק זמן של שבועות בודדים בלבד, עוד לפני ההגעה לחודש וחצי. זאת, מכיוון שהטיפול שלנו מצליח היכן שטיפולים קונבנציונליים רבים אחרים נכשלים – ומאפשר התמודדות, גם עם פצעי לחץ, כיבי סוכרת ופציעות אחרות, בדרגות קשות. 

מקרה בוחן: שיפור ניכר בתוך שבוע בלבד

הנה מקרה מעניין של גבר כבן 60, שהגיע אלינו לאחרונה במצב די נואש, לאחר אשפוז ממושך בבית חולים, שם התמודד עם פצעי לחץ. אחד מפצעי הלחץ הוא באזור הישבן. מדובר בפצע פתוח מתחת לעצם הזנב – מיותר לציין כי המטופל סובל ומתוסכל מאוד מפצע זה, שכן בבית החולים, באמצעים הקונבנציונליים שבהם הוא טופל, הוא לא הצליח לקבל פתרון שיקל עליו.

כאוב ומיואש הוא הגיע אלינו למרפאה זמן קצר לאחר שחרורו מבית החולים. התחלנו מיד בטיפול בפצע הלחץ בישבן – וכעבור שבוע הוא הגיע אלינו פעם נוספת כחלק מפרוטוקול הטיפול. לשמחתנו, ראינו כי סימנים ראשונים ואף משמעותיים של ריפוי, החלו להופיע באזור הפצע: היקף הפצע הצטמצם, צבעו השתנה משמעותית והוא הפך לאדום-ורוד, מה שמעיד על תחילתו של ריפוי. כל זה בשבוע אחד בלבד.

לצפייה בתמונה לפני הטיפול ואחרי שבוע של טיפול – לחצו עליה (תמונה קשה לצפייה):

ניווט מהיר

פרטי קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מעוניינים בפרטים נוספים?

אנחנו נסייע לכם להתגבר על הפצעים המטרידים

התקשרו עכשיו

נגישות