על הטיפול הייחודי

טיפול טבעי המונע סיבוכים

שיטות רבות ניסו לטפל לאורך השנים בפצעי לחץ, בכיבים שונים ובסיבוכים הנגרמים ממחלת הסוכרת. במקרים רבים, הניסיונות הללו נכשלו. במקרה של פצעי לחץ, מדובר בהפעלת כוח חוזרת או באופן רציף על אזור מסוים בגוף, במיוחד באזורים שבהם העצם קרובה לעור, והדבר עלול להוביל לפצעים פתוחים, בשל חוסר זרימת הדם לאזור. גם סוכרת עלולה להוביל לפצעים פתוחים בשל שינויים בזרימת הדם. תהא אשר תהא הסיבה, הסובלים מתופעות אלה חווים מירידה ניכרת באיכות החיים. באין טיפול, הפצע הקיים עלול להוביל לסיבוכים, לרבות כאלו המסכנים את החיים.

 

במה אנו מטפלים?

הטיפול, שפותח על ידי ד"ר צדיק חזן וד"ר גיל גרנט, מבוסס על רכיבים טבעיים בלבד (צמחים), כולם חומרים המאושרים על ידי ה-FDA. הטיפול מיועד למי שפצעיו מחלימים לאט או לא מחלימים כלל, או למי שהחלו לסבול מפצע משמעותי ומעוניינים בפתרון יעיל. הטיפול שלנו רלוונטי לכל הסובלים מכיבים סוכרתיים, פצעי לחץ (פצעי מיטה), כיבים הנגרמים מזרימת דם לקויה בעורקים ובוורידים, פצעים וכיבים לאחר פציעת טראומה, לאחר ניתוח – וגם בפצעים על רקע כוויות.

מתי נכון לעבור את הטיפול?

הזמן הנכון לטיפול הוא כמה שיותר מוקדם – למשל, כיבי סוכרת או פצעי לחץ שרק מתחילים להיווצר, כדאי שיעברו טיפול בהקדם, כדי למנוע מהם להחמיר. השלב הראשון הוא הגעה לפגישת ייעוץ, ויחד נבחן את הפצע או הכיב, ונחליט אם הטיפול המהפכני שלנו מתאים לסוג הבעיה שממנה אתם סובלים. אנו מתחייבים לעזור לכם להימנע מהליכים כירורגיים מיותרים ולהחזיר את איכות חייכם לשגרה, כמיטב יכולתנו. 

שאלות נפוצות

כן. הטיפול בפצעים שלנו מבוסס על משחה, עלבסיס צמחי, המקדמת ריפוי. צמחי המרפא שבהם נעשה שימוש במשחה, בטוחים מאוד ומשמשים כבר אלפי שנים כתרופות וגם בתור מזון.

כל פצע שונה וכל אדם שונה. לכן, איננו יכולים לחזות בדיוק כמה זמן ייקח תהליך הריפוי שלכם. ישנם גם דברים שאנו עשויים לבקש מכם לעשות בביתכם, כדי לסייע בתהליך הריפוי. למשל, הגנה על הפצע על ידי אי הפעלת לחץ, החלפת החבישות ומריחת המשחה.

בהתבסס על הניסיון שלנו, אנו בטוחים שהטיפול שלנו פועל לריפוי פצעים ויצליח במקום שבו אחרים נכשלו. כמובן, נצטרך להעריך את הפצע שלכם ואת ההיסטוריה הרפואית, כדי שנקבל את התמונה המלאה, וכדי שנסכים להתחייבות זו.

לא נוכל לענות על השאלה הזו עד שתהיה לנו אפשרות להעריך את הפצע שלך ואת מצבך הרפואי. ככלל, רוב הפצעים והכיבים ניתנים לטיפול במסגרת אמבולטורית, ואנו נסביר את תפקידך ותפקיד המשפחה ו/או המטפלים שלך בריפוי הפצע שלך.

אמנם נדרש לראות אתכם במרפאה להערכה הראשונית, אבל בהמשך, ניתן לבצע ביקורי בית של אחות שעובדת יחד איתנו, כדי שתוכלו לטפל בפצע שלכם בנוחות בבית. אנו מבינים שחלק מהמטופלים עשויים להעדיף טיפולים בבית, ואם הדבר מתאפשר לכם, נשמח להציע זאת בתוספת תשלום.

לפני ואחרי

התמונות טושטשו במכוון מכיוון שהן קשות לצפייה. יש ללחוץ על אחת מהן כדי לצפות בגלריה

פרטים טכניים על הטיפול

אם בפגישת הייעוץ הראשונה יימצא שהטיפול שלנו יכול לסייע לכם, ותסכימו לכך, נבקש מכם לחתום על מסמך המסביר את האחריות של שני הצדדים. אנו נתאים את הטיפול שלכם לפי הצורך במהלכו. מן הצד שלכם, תוכלו להחליט להפסיק את הטיפול בכל עת. לאחר שיוצאים לדרך, ישנו תשלום חודשי המבוצע בתחילת כל חודש טיפול. לממשיכים בטיפול, יקוזזו דמי הייעוץ הראשוני.

ההתחייבות שלנו

אנו מתחייבים: אם מילאתם אחרי הוראות הטיפול שלנו ואינכם חויים שיפור ניכר במצב הפצע לאחר שישה שבועות של טיפול, אנו נספק לכם החזר כספי מלא, למעט דמי הייעוץ הראשוניים. התשלום החודשי יעניק לכם גישה למרפאה שלנו מספר פעמים, ככל שתמצאו בכך צורך באותו החודש, וכמובן בתיאום מראש. מרפאת WoundCare היא מרפאה פרטית ואינה מעורבת בהסדרים עם מי מחברות הביטוח.

ליהנות מהיתרונות בטיפול ולצאת לדרך חדשה

מה חשוב לדעת על הטיפול ב-WoundCare?

100% חומרים טבעיים המאושרים ע"י ה-FDA

ניסיון רב של מאות מטופלים שנהנים מרקמה בריאה

אין שינוי בתוך 6 שבועות? קבלו את כספכם בחזרה!

מעוניינים בפרטים נוספים?

אנחנו נסייע לכם להתגבר על הפצעים המטרידים

התקשרו עכשיו

נגישות