כלי דם תקינים ורקמה בריאה יותר: איך עובד הטיפול שלנו בפצעי סוכרת?

עקב רגל חבוש
Rate this post

הסוכרת, כפי שכולם יודעים, היא מגפה עולמית. בחלק מהמדינות בעולם, שיעורי הסובלים מסוכרת, ברמה כזו או אחרת, מגיעים אפילו ל-12%! חלק גדול מחולי הסוכרת הממושכים, יפתחו במוקדם או במאוחר, סוגי פצעים שונים, קלים או קשים, לעתים אף קשים מאוד, שבעקבותיהם עלולים להגיע לכריתת רגל או אצבעות.

לצערנו, מגמה זו לא ניתנת לעצירה והיא דינמית מאוד. במקרים מסוימים, גם לאחר כריתה מסוימת, פצעים עלולים להמשיך ולהופיע. הדרך הנכונה לטפל בבעיה, כפי שהעיד ד"ר צדיק חזן, בראיון שהעניק לאחרונה ברדיוס 100FM, היא לתקוף את בסיס הבעיה – במערכת החיסונית. ד"ר חזן בדק את הפתרון של WoundCare על תאים של בני אדם, וגילה שאת הפקטורים במערכת החיסונית ניתן להוריד ולאזן.

עוצרים את הדלף מהפצע

פצעים סוכרתיים וגם פצעי לחץ, מאופיינים בדלף ובזרימה של נוזלים חוץ-תאיים, מה שמוביל לריח לא נעים שמקורו בפצעים. הטיפול באמצעות החומר הייחודי של WoundCare, מוביל לתחילת התפתחות כלי דם קטנים שאינם דולפים, בתוך מספר שבועות בדרך כלל. כאשר מתפתחים כלי דם קטנים תקינים, אין דלף והרקמה נראית חיה ובריאה יותר בתוך זמן לא רב.

הטיפול שמוצע על ידי צוות הרופאים ב-WoundCare רלוונטי לסוגי פציעות שונות, אך במיוחד עבור פצעי סוכרת ופצעי לחץ, בגדלים שונים ובשלבים שונים. הטיפול ישפיע על פצעים קלים, אך באופן פרדוקסלי, צפוי להתמודד בצורה מיטבית יותר עם פצעים קשים, מכיוון ששטח הספיגה של הפצע גדול יותר וקל יותר לחומר לחדור לעומק הפצע. וכך, המגמה של הפרשות, ריקבון וריח רע נעצרת ומתהפכת: כלי הדם נסגרים והרקמה הופכת לאדומה ולבריאה.

כבר בשיחה הראשונה שלכם אלינו, נשאל אתכם מספר שאלות ונבין את הרקע הרפואי ואת המצב של הסובל/ת מפצעים. לאחר מכן, נזמין אתכם לביקור, נבחן את הרקע הרפואי של המטופל/ת ונתחיל בטיפול בהתאם למאפיינים הספציפיים של כל מטופל/ת. חשוב לומר כי כל מקרה הוא ייחודי ולכן משך הטיפול עשוי להשתנות מאדם לאדם.

שלבי הריפוי של פציעה בעקב - לחצו לצפייה (תמונה קשה לצפייה)

ניווט מהיר

פרטי קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מעוניינים בפרטים נוספים?

אנחנו נסייע לכם להתגבר על הפצעים המטרידים

התקשרו עכשיו

נגישות